dimecres, 13 de maig del 2020

Dubtes? 👩🏽‍🏫

Bon dia!

Com va la setmana?

DUBTES GENERALS QUE M'ESTAN ARRIBANT:


  • L'Snappet ens dona error i creiem que està bé.
Tot i a haver-ho demanat mil cops, Snappet segueix tenint en compte accents. Ho hem tornat a demanar i esperem que ens facin cas d'una vegada i acceptin les respostes sense accents, ja que els alumnes de primer no tenen perquè accentuar ni saber com fer-ho des d'una tablet. 

Igualment vull dir-vos que quan jo reviso les activitats veig quantes vegades heu provat de fer la feina i en què us heu equivocat, per tant tinc en compte el que realment m'interessa a mi, si l'objectiu de l'activitat s'ha complit, no si la bolleta està verda o vermella.

  • Tasques.
De cara a la setmana vinent reduirem la quantitat de feina proposada. Sabem que heu de tornar a fer feina en breu, que estau angoixats (tant pares com infants) i que els nens i nenes ja estan un poc saturats.

Per part meva recordar-vos que les feines són molt recomanables per anar seguint "el ritme natural del curs" en mesura de lo possible, però ara vosaltres heu passat a ser els mestres i coneixeu de primera mà com estan funcionant els vostres fills i filles.

Agafeu les coses tranquil·lament, teniu en compte que disposeu de tota la setmana per anar fent i que si no teniu totes les tasques acabades el divendres, podeu enviar-m'ho més tard o en dos emails. Si que vos demanaria que m'especifiqueu que no adjuntau l'activitat, així no vos la demanaré pensant que s'ha perdut pel camí.

  • CamScanner.
Com ha anat amb l'aplicació? Us han servit les correccions i consells?
Pel meu gust va molt millor que amb el sistema de fotografies, a més, d'aquesta manera puc corregir-vos, fe-vos comentaris i anotacions que realment sí trob útils.
Espero que tingueu la mateixa opinió que jo...

  • Desdobles del dijous 14 de maig - videotrucada.
En principi no és necessari que els pares/mares estigueu presents. Farem una petita classe exprés, resolent dubtes i farem algun joc. La idea de fer grups reduïts és que tinguem més temps i tranquil·litat per fer les coses, parlar i ser escoltats. 
Procurarem fer-ho cada setmana, per tant us podreu anar canviant de grup segons quin horari vos vagi millor i també si voleu veure altres companys i companyes de la classe.

  • Tutories.
Sabeu que estic disponible per fer tutories, l'horari i el dia, a vegades, costa de cuadrar entre reunions i els vostres horaris de feina, però es pot aconseguir. Així que si necessitau una tutoria per aclarir dubtes, que els infants parlin una estoneta amb jo, ajudar-vos a fer alguna activitat que es resisteix... NO HO DUBTEU!


Esper haver-vos aclarit quatre coses... Qualsevol cosa estic al correu pràcticament 24/7, tot i que estic procurant posar-me un "horari normal" jejeje.

Una abraçada a tots i totes! 💛

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

⬇⬇ COMENTA ⬇⬇

T'HO HAS PERDUT?