dilluns, 30 de març del 2020

Setmanes 3 i 4

Bon dia famílies,
us recordo que avui hi ha un nou calendari a la pàgina de tasques telemàtiques.

Aquest calendari recull les dues pròximes setmanes; del 30 de març al 8 d'abril. A més, per pasqua us deixarem algun repte o recurs! (pròximament)

I tot i que està oberta tota la setmana, recomanam seguir el calendari dia a dia, fitxant-vos-hi bé, també, en les activitats d'Snappet que realitzau (tenen la data posada).




Per aquí us deixo un vídeo amb les fotos i vídeos que m'heu estat passant aquestes setmanes!
(us portarà a un enllaç extern de Drive, si hi ha algun error avisau-me)







Molts d'ànims i força! 💪🏼



10 comentaris:

  1. Jooooo Alba, menudo trabajo más chulo has hecho, de verdad, nos ha emocionado muchísimo ver el vídeo, enhorabuena de corazón.
    Un beso grande

    ResponElimina
  2. Holaaa Alba ,que bonito, cuanta emocion,muchas gracias un beso grande un abrazada muy fuerte de Vicky!!

    ResponElimina
  3. Alba!! Qué chuliii. Muchas gracias. También nos hemos emocionado.
    Todo saldrá bien.

    ResponElimina
  4. Reto para los compis de Vera:
    Es un número de dos cifras,
    Es más pequeño que el 99
    Pero es más grande que el 97.
    ¿Qué número es?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te invito a dejarlo puesto en el MURO, así podemos contestar y verlo mejor!!
      https://1bcanraspalls.blogspot.com/p/compartim-moments.html

      Elimina
  5. Guaauuu q pedazo d video Alba!! Q llorera q ma he entrado!! Es precioso! Muchas gracias por este regalazo! Un beso y q todo esto pase pronto!

    ResponElimina
  6. Me alegro mucho que os esté gustando, me parecía la forma más bonita de mostraros las fotos y los vídeos que me habéis estado pasando. Me han dado vida estas semanas y me he reido mucho! Así que os invito a seguir compartiendo con los compañeros y compañeras!

    Un beso muy grande!! 💛

    ResponElimina
  7. Ohhh que bonito gracias Alba..❤

    ResponElimina
  8. Ohhhh!!! Que emotivo!!! Me hizo llorar... Es precioso Alba. Mucho ánimo, lo estás haciendo genial. Te mandamos un besazo!

    ResponElimina
  9. Super bonito...me he emocionado un monton..muchas gracias!!!😘😘

    ResponElimina

⬇⬇ COMENTA ⬇⬇

T'HO HAS PERDUT?