dimarts, 17 de març del 2020

Tasques #2

 Bon dia, com esteu?

Al marge de les activitats que us proposem fer per aquests dies (on n'inclourem algunes més entretingudes), us recordem la importància de:
  • LLEGIR un poquet cada dia i de que els adults llegiu als nens.
  • Parlar i explicar experiències.
  • Parlar de les emocions que sentim, sobretot aquests dies, ja que seran més intensos. 
  • REPASSAR tot el que hem fet a classe (la terra de les lletres, escriptura d'oracions, operacions bàsiques, problemes/reptes matemàtics)...
  • També us recomanem moments de ACTIVITAT FÍSICA, molt necessaris per a ells.

Ànims!!!

RECORDEU: totes les activitats convé fer-les a una llibreta (única per totes les feinetes) o folis que quedin dins una carpeta.

Per avui us deixem aquesta feineta!




MATEMÀTIQUES:






LECTOESCRIPTURA (CASTELLÀ):




EXTRA:

Jocs de taula!

Ens l'espliques? Fes un comentari al blog.

“He jugat a ________ amb_____________ i ___________”.

Exemple: He jugat al parxís amb el pare i la mare i m'ha agradat. (Recordeu la majúscula i el punt final).

Vos animem a penjar les manualitats que faceu a les vostres finestres o balcons per animar a tothom a quedar-se a casa.

Si ens voleu enviar les manualitats, selfis, etc., que faceu per compartir-les amb els companys, ens ho enviau per correu i nosaltres les publicarem!


US TORNO A DEIXAR EL MEU CORREU:

PD: A la part superior teniu una PÀGINA on aniré penjant un resum del que es vagi publicant (enllaços a les entrades, informació important...) També ho podeu anar mirant!

#yomequedoencasa


UNA ABRAÇADA  A TOTS I TOTES!!
















12 comentaris:

  1. Hola, soc Emma.
    He jugat al jenga i m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  2. Hola soc na Vera he jugat a headbanz (que soc?) amb el meu pare y la meva mare i ho hem pasat molt be, es molt divertit y ens hem rigut molt.

    ResponElimina
  3. Hola soc Jonatan, he jugat al monopoli amb papa i mama i m'he divertit molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. QUI HA GUANYAT?
      CREC QUE MAI HE ACABAT UNA PARTIDA... 😅

      Elimina
  4. Hola soy Luz, he fet gimnasia amb la meva familia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. AIXÍ GASTAM ENERGIA! 🤸🏽‍♀️
      EL PRÒXIM DIA VOLEM EL VÍDEO!!

      Elimina
  5. Hola soy Raúl!!!hoy estamos aprendiendo a jugar ajedrez!!!

    ResponElimina
  6. Hola sóc Leo Berzosa,el meu pare i jo estem jugant al Rush Hour dels coches,és un joc super divertit de pensar un munt

    ResponElimina

⬇⬇ COMENTA ⬇⬇

T'HO HAS PERDUT?