dimecres, 1 d’abril del 2020

VIDEOTRUCADA ☎

Com us vaig comentar, 

FAREM UNA VIDEOTRUCADA!!!


Em fa molta il·lusió i moltes ganes veure'us i que els nens i nenes em contin com estan i les seves aventures a casa!

Després de parlar amb alguns de vosaltres i llegir el que m'heu escrit considero que el millor horari per tots és el:

 DIVENDRES 3 D'ABRIL, a les 12h


La conferència la farem a partir de ZOOM, una aplicació que no requereix que us enregistreu. Per aquest motiu, lo més senzill és que us la descarregueu a l'aparell que volgueu utilitzar (mòbil, tablet...).

Jo us enviaré un enllaç per unir-vos a la conversa per WhatsApp (on hi haurà un link per entrar directament i un codi per entrar amb l’ordinador o si el link no funciona), a través de la representant d'aula.

La dinàmica de la cridada s'assemblarà a una ASSEMBLEA com les que fem a classe, recordau-los que durant una vídeo-cridada és súper important escoltar i no fer soroll quan els altres parlen, igualment jo gestionaré la cridada.

Qualsevol dubte escriviu-me al blog o al correu.

PD: em falten moltes fotos!! 🙏🏽🙏🏽



💛



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

⬇⬇ COMENTA ⬇⬇

T'HO HAS PERDUT?